Regulamin udzielania pomocy dostępny jest tutaj:

 

 

 

Wzór porozumienia znajduje się tutaj:

W związku z powtarzającymi się często podobnymi pytaniami poniżej prezentujemy odpowiedzi na większość z nich. Jeśli jednak nie znajdziecie Państwo odpowiedzi na Wasze pytania prosimy śmiało pytać telefonicznie lub mailowo lub za pomocą komunikatorów społecznościowych.

 

Najczęściej zadawane pytania

Co potrzebuję, aby móc stać się Podopiecznym Fundacji?


Wszystkie potrzebne dokumenty są opisane w odpowiedniej zakładce




Czy potrzebne dokumenty mogę przesłać e-mailem?


Tak, w celu wstępnej weryfikacji mozna przesłać skany dokumentów w wersji elektronicznej.




W jaki sposób Fundacja przekazuje zebrane pieniądze?


Wsparcie finansowe udzielane przez Fundację (również ze zbiórek na rzecz konkretnego Podopiecznego) jest "przekazywane" w formie opłacenia kosztów leczenia, zakupu potrzebnych urządzeń medycznych, itp. Nie przekazujemy pieniędzy "do ręki".




Czy mogę w Fundacji założyć tylko subkonto?


Tak.




Czy Fundacja wydaje zaświadczenia o odbytym wolontariacie?


Tak.




Jak zostać wolontariuszem w Fundacji?


Należy się z nami skontaktować, np. przez formularz, e-mail, telefonicznie, wiadomość na Facebook, itp. w celu omówienia szczegółów.





REGULAMIN